Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Borta!

Av Madelene - 3 juni 2013 07:37

Moxy har varit skadad i en vecka nu.. vi föll när vi skulle hoppa över dike och han skadade både frambenen. Han kommer bli bra men jag kommer aldrig våga rida honom pågrund av det som hände med viran.Han kommer gå med oss under sommaren och sen ska han åka tillbaka till Ebba/Ägaren så får vi se vad som händer med honom. Nu är både frambenen väldigt uppsvullna och om de inte försvinner får han åka upp till himmlen.. Jag vet inte om jag ska börja blogga om min shettis istället eftersom han inte kommer vara kvar hos oss längre sen. Men man får väl hoppas. Ha det bra! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:(

Av Madelene - 2 maj 2013 08:34

På söndag åker Zmykka och Oliver    Jag kommer sakna dom över hela mitt hjärta! Det är en kompis som har haft sina hästar hos oss och jag har blivit sååå kär i dom. En är en 27 årig fjording som är vääldigt lat    Oliver är en vit D-ponny oc...

Av Madelene - 20 april 2013 18:56

Jag var på stranden med hästen och kom precis hem. jag var ute och red i ungefär tre och en halv timme. Det var riktigt roligt och moxy älskade att få komma ner i vattnet. jag hade med mig lite kakor och självklart godis till moxy också. Jag kommer r...

Av Madelene - 17 april 2013 19:46

Idag har jag varit ute och ridit en sväng. vi galopperade och travade väldigt mycket. Moxy har tappat mycket muskler så han är jätte svår att få i form men det väntar jag lite med. han har haft det lite tufft med maten. För tillfället har jag ingen k...

Av Madelene - 13 april 2013 16:15

Nu är alla hästar hemma igen pågrund av att folk har ringt och anmält att våra hästar är magra men i själva verket så är dom feta!! och för att dom inte hade någor vatten men dom hade en bäck att dricka ur! sen berättade mamma att lagen är på ett vis...

Av Madelene - 7 april 2013 12:25

Moxy är inte hemma utan han och hans kompisar går på bete liten bit från oss. För doms andra hage behöver vila lite :) ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards